بصیرت ، ولایت ، شهادت

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

کیک مخاطبین

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ

سلام دوستان خوبم؛

تو این بخش میخوام در مورد کیک باهاتون حرف بزنم. اما این کیک من نه خوردنیه، نه چشیدنی، حتما میگید پس چیه؟

کیک من دیدنی وآموختنیه!

اگه خاطرتون باشه استاد نصرتی تو کلاس وبلاگ نویسی در مورد کیک مخاطبین صحبت کرد، منم با خودم فکر کردم که بهتره یه نمونه از اونودرست کنم وتو وبلاگم بزارم، انشالله که مفید قرار بگیره. با هم ببینیم.

بصیرت ولایت شهادت

دامنه ی کلی مخاطبین این وبلاگ سه کلمه بصیرت ولایت شهادت است. حال، اول به دو موضوع بصیرت و ولایت میپردازیم. ما معتقدم که لازمه درک و شناخت جایگاه ولایت فقیه و شخص ولی فقیه در حکومت اسلامی داشتن بصیرت و بینش وسیع است. بصیرتی که در تمام امور از مسیر مستقیم هدایت، مواضع اسلام ناب محمدی (صل الله علیه)و پیروی ازولایت مطلقه فقیه حتی یک قدم فاصله نگیرد.

بصیرتی که دردل خود اشخاص بزرگی همچون حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)، جناب سلمان فارسی(رضی الله عنه)و جناب عمار(رضی الله عنه) را جاداده است. بصیر بودن و بصیرت داشتن کار آسانی نیست، بسیار کسان بودندکه در برهه ای از تاریخ در رکاب امام معصوم(ع) جنگیدند و در برهه ای دیگر سر از تن امام معصوم(ع) دیگری جدا کردند. امید است که بایاری حق ما نیز در زمره ی افرار بصیر وولایت مدار قرار گیریم، انشاالله.

موضوع شهادت

قسمت سوم این وبلاگ شهادت است. ما این مورد را خاص نمی دانیم و معتقدیم شهادت امریست آسمانی که از جانب معبود بی همتا برای بندگان برگزیده خویش مقرر می گردد. اوست که هرکه را بخواهد برای این فیض عظما برمی گزیند. از این رو مطالب ما در این زمینه دلنوشته می باشد.

 شادی ارواح طیبه ی  شهدا صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
بهروز سوری

کیک مخاطبین

نظرات  (۲)

۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۶ اسماء روشنایی

خوبه و خوشبحالتون من بلد نیستم بکشم

۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۰ دوستدارطبیعت

سلام کیک عالی بود,بازم درست کن .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی