بصیرت ، ولایت ، شهادت

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عدم ثبات

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

باز هم دروغ، باز هم درویی، باز هم عدم ثبات میان گفته و عمل.

دیگر چقدر دو رویی و بازیچه بودن.

همگان دیدید که ظرف مدت کمتر از یک روز چگونه دعوتنامه ای به عدم دعوت تبدیل شد.اگر ندیده و نشنیده بودیم که دبیر کل سازمان ملل، خود شخصا جمهوری اسلامی ایران را به نشست ژنو 2 دعوت کرد، شاید رد دعوت را قبول نمی کردیم، ولی چه کنیم که دیدیم و شنیدیم.حال جدای از این اتفاق، نکته جالب اینجاست که یک سازمان با این عظمت که خود رامسئول حفظ ارامش و امنیت جهان می داند، چگونه می تواند از تصمیم اعلان شده ی خود عقب نشینی کند.

سازمانی که با فشار و اعمال قدرت چند کشور و گروه زورگو تصمیم خود را تغییر دهد، نه تنها ثبات ندارد بلکه مانند همیشه غیر قابل اعتماد است.

البته این امر همانند گذشته برای ملت شریف ایران عادی است و مردم با ماهیت این سازمان و کشورهای زورگویی همانند امریکاآشنا هستند.

جامعه ی جهانی، نهادها و سازمان ها این را بدانند که نمی توان کشور با عظمت ایران را نادیده گرفت. پس باید با این ملت عظیم نه از سر دروغ و زورگویی بلکه با احترام و ادب سخن گفت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۵
بهروز سوری

عدم ثبات

عدم-ثبات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی